09120600568         info@tahavip.ir

اجاره بنز E250

بدون راننده روزانه 3,000,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :

اجاره خودرو امروزه یکی از استفاده های مهم به شمار می آید که در ادامه قصد داریم به معرفی برخی وبژگی های اجاره بنز E250 بپردازیم.

همچنین می توانید از طریق سفیر رنت به  اجاره خودرو بدون راننده در تهران  نیز پرداخته که این مدل از نمونه های خودرو انتخابی شما می باشد.
همچنین برای آگاهی از شرایط اجاره خودرو در تهران نیز می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

ویژگی های اجاره بنز E250 در سفیر رنت:

قیمت رنت بنز E250 بدون راننده


روزانه : 3.000.000 تومان.
ماهانه : 80.000.000 تومان.

قیمت اجاره مرسدس بنز E250 با راننده


قیمت کرایه با راننده روزانه در تهران 10 ساعت : 2.900.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 10.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 1.100.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس مرسدس بنز E250


اجاره ماشین عروس با راننده : 2.850.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 3.500.000 تومان.

شرایط اجاره خودرو در تهران:

به دلیل افزایش تقاضا برای اجاره ماشین با راننده در تهران  این کار را می توان عملی هوشمندانه برای افرادی که قصد خرید ماشین نداشته اما به خودرو نیاز دارند معرفی کرد.

از طریق سفسر رنت امکان اجاره ماشین ارزان تهران  وجود دارد تاهمگی بتوانند از این خدمات بهره گرفته و به راحتی از خودرو های اجاره ای استفاده کنید. تنها کافیست نسبت به مسئولیتی که در قبال گرفتن خودرو دارید متعهد بوده و مانند خودروی خودتان از آن مراقبت کنید تا در صورت بروز مشکل متحمل به پرداخت جریمه نشوید.

نمام تلاش ما این است تا خود را با خواسته های شما مشتریان عزیز مطابقت داده تا در پرداخت هزینه ها فشاری از سوی ما به شما وارد نگردد. همچنین با مشاهده رنت خودرو و لیست قیمت اجاره ای انواع خودرو های لوکس از سایت ما می توانید با آگاهی کامل به اجاره خودرو بپردازید.

اجاره خودرو بدون سند برای افرادی مناسب است که قصد طی کردن مراحل پیچیده ای برای اجاره ماشین ندارند. زیرا رنت خودرو به صورت عادی شرایط پیچیده تری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد تقاضا به بدون سند بودن اتوموبیل اجاره ای دارند.

از خودرو های لوکس برای انواع عکاسی ها یا فیلم ها استفاده می شود که اجاره ماشین عروس نیز از دیگر مزایا برای افرادی است که قصد خرید ماشین برای عکس برداری ها را ندارند.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x