09120600568         info@tahavip.ir

اجاره تویوتا لندکروز

بدون راننده روزانه 2,800,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :

ماشین تویوتا لندکروز ۷۰ سال از عمر آن می‌گذرد این خودرو چند سال بعد به نام land cruiser تبدیل شد و از آن موقع یکی از اتومبیل های قابل اعتماد در شرکت تویوتا بوده است شاسی بلند تویوتا لندکروز ۲۰۲۰ نسخه هریتیج به زودی با قیمت بیش از ۸۵ هزار دلار در نمایشگاه های خودرو شیکاگو در معرض نمایش عموم قرار می گیرد که رنگ سفید صدفی آن نیز ۴۲۵ دلار هزینه بیشتری مطالبه خواهد کرد رینگ برنزی ۱۸ اینچی BBS آن اولین چیزی است که توجه بینندگان را برای اجاره تویوتا لندکروز جلب می کند جلوی پنجره بزرگ این شاسی بلند قطعات سیاه رنگ وجود دارد و در کنار آن پوسته جدید و چراغ های جلو و مه شکن قرار دارد که با کناره های تاریک کرومی احاطه شده اند .و اجاره تویوتا لندکروز یکی از محبوب ترین خودرو ها می باشد.

قیمت رنت لندکروز بدون راننده


روزانه : 4.000.000 تومان   2.800.000 تومان 
ماهانه : 9.000.000 تومان  80.000.000 تومان

قیمت اجاره لندکروز با راننده


قیمت کرایه روزانه با راننده در تهران : 3.300.000 تومان.
قیمت کرایه کیلومتری برون شهری : 13.000 تومان.
قیمت ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 1.700.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس تویوتا لندکروز


اجاره ماشین عروس با راننده : 3.800.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 4.800.000 تومان.

در مورد اجاره تویوتا لندکروز بیشتر بدانیم:

در مدل تویوتا لندکروز هریتیج برخی امکانات نظیر، راسینگ بورد ها، کنسول های میانی و صندلی های ردیف سوم حذف شده و در عوض از رینگ BBS فورج کاری شده به رنگ برنزی، باربند سقفی سبدی و صندلی های سیاه چرمی با تزیینات برنز استفاده شده است .

نشان لندکروز بر روی ستون های آخر ، یادآور اصالت و قدمت تاریخچه ی این مدل در سطح بازارهای بین المللی می باشد. تویوتا لندکروز یک میراث آب و اجدادی است و دارای ارزش بالایی دربین اتوموبیل ها می باشد که این ماشین، تایرهای دانلوپ سواری نرم و بسیار راحتی را دارا است و سیستم دینامیکی جنسی در این خودرو از پیچیدگی انواع بادی موجود در محصولات مشابه ،مانند لندرور و مرسدس بنز بسیار بالاتر است .و این سیستم به طور خودکار و با کمک محرک های هیدرولیک هنگام عبور از پیچ و تاب از حرکات عرضی و کج شدن اتاق خودرو جلوگیری کرده، و بدنه ماشین به حالت صاف نگه داشته می شود.

که شامل برخی حالات کششی در رانندگی است .که باعث می‌شود ماشین با سرعت بسیار کم بر روی مسیر های شیبدار حرکت کند تا کمترین آسیب به خودرو وارد شده و خودرو تحت شرایط کاملا کنترل شود و به حرکت ادامه دهد. راحتی این ماشین در حد لکسوس ال ایکس ۵۷۰ می باشد.به طوری که نحوه عبور این خودرو از مسیر های آفرود نشان ، از قابلیت های بالای تویوتا لندکروز است ‌که در مسیرهای سخت به درستی و به بهترین شکل عبور می کند .و تویوتا لندکروز در برابر رقیبان مانند مرسدسG و شاسی بلند ها سر بلند می کند. و این امتیازات و نقاط قوت باعث شده اجاره ی تویوتا لندکروز خواهان بسیاری داشته باشد و برای هر محیط و مکانی کاربرد داشته باشد.

نقاط ضعف تویوتا لندکروز عبارتند از:

ماشین تویوتا لندکروز ۲۰۲۰ دارای نقاط ضعفی در برخی از بخش های خود می باشد کیفیت متریال به کار رفته در کابین در حد بعضی از وانت های با نصف قیمت این خودرو به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه صندلی مجهز به گرمکن و سردکن می‌باشد و با چرم نسبتا با کیفیت، روکش شده. اما چندان لوکس و مجلل و زیبا نیست. پلاستیک سخت بخش پایینی درب ها و کنسول میانی را به تسخیر خود درآورده .این ماشین با ظاهر نسبتاً قدیمی و عدم ارائه نسل جدید و سبک و سیاق قدیمی به کارش ادامه داده، اما شاید بازار ایالات متحده در آینده نزدیک شاهد فروش و اجاره تویوتا لندکروز نباشد .

شرایط رنت ماشین تویوتا لندکروز: ماشین تویوتا لندکروز خودرویی شاسی بلند می باشد، که در کشور ما بسیار محبوب است. و هر شرکت با توجه به قوانین اجاره ای که برای خود وضع کرده ، نسبت به اجاره آن اقدام می کند. این ماشین بی نظیر و دارای آپشن‌های زیادی است و ظاهری بسیار زیبا دارد .که هر شخصی را جذب خود می‌کند و به دو صورت بدون راننده و با راننده اجاره داده می شود .

بعنوان مثال شرایط اجاره و مدارک لازم برای اجاره ی خودرو با راننده لندکروز .۱) ارائه فیش حقوقی و معرفی نامه با سربرگ رسمی شرکت.۲) محدودیت کیلومتر روزانه ۲۰۰ کیلومتری که در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه می گردد.۳)چک به مبلغ خودرو جهت ضمانت و غیره

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
خدمات تفریحات شبانه
نقطه به نقطه خدمات
اجاره خودرو بدون راننده در تهران
ترانسفر فرودگاهی
تفریحات شبانه

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x