09120600568         info@tahavip.ir

اجاره تویوتا پرادو

بدون راننده روزانه 1,300,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره تویوتا پرادو

در این قسمت می خواهیم درباره اجاره تویوتا پرادو اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم تا در هنگام اجاره‌ ماشین مورد نظر خود دچار مشکل نشوید.

خدمات ارائه شده در اجاره تویوتا پرادو :

قیمت اجاره تویوتا پرادو با راننده


کرایه با راننده در تهران 10 ساعت : 1.450.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 6.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 750.000 تومان.

قیمت رنت تویوتا پرادو بدون راننده


قیمت اجاره بدون راننده روزانه : 1.300.000 تومان.
ماهانه : 29.000.000 تومان.
با رزرو تویوتا پرادو بصورت هفتگی ، ماهانه یا سالانه ، از تخفیف های ویژه ما استفاده کنید.

قیمت کرایه ماشین عروس تویوتا پرادو


اجاره ماشین عروس با راننده 15 ساعت : 1.500.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده 15 ساعت : 1.650.000 تومان.

اجاره ی این مدل

اجاره ای ماشین در سطح تهران گسترده بوده و می توان گفت که انواع مدل های شرکت تویوتا دارای طرفداران بسیار زیادی در بین خانواده‌رها می باشد به همین دلیل است که به شما توصیه می شود با مراجعه به نمایشگاه ها از مدل‌های این ماشین دیدن کنید.
سفیران جز نمایشگاههای بسیار با تجربه در سطح تهران می باشد که شما می توانید با مراجعه به این نمایشگاه از اطلاعات و ویژگی تمامی مدل های ماشین مطلع شوید همچنین می توانید با مراجعه به سایت ما با پشتیبان سایت در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را درباره چگونگی اجاره ماشین و و یا اطلاعاتی  مثل ودیعه ی نقدی و یا نقص فنی ماشین را از پشتیبان ما بپرسید.

اطلاعاتی درباره ی اجاره تویوتا پرادو

تویوتا پرادو یکی از ماشین های پرطرفدار شرکت تویوتا می باشد که دارای شاسی بلند سایز متوسط است پرادو از سال های زیادی میباشد که عرضه می شود اما امروزه این مدل از ماشین مثل مدل های دیگر ماشین های خارجی دیگر جزء ماشین های وارد شده به ایران نیستند. به عبارت دیگر این ماشین دیگر وارد ایران میشود. ویژگی بسیار زیادی وجود دارد که این مدل را بسیار پر طرفدار کرده از جمله خطوط و حجم بر روی گلگیر ها به پایداری سرعت کمک می‌کند جزو ویژگی‌های مثبت ای ماشین است.

همچنین می‌توان گفت که ابعاد این ماشین در اندازه بسیار استانداردی ساخته شده و فضای بسیار راحت و بازی را برای تمامی سرنشینان ایجاد می کند به همین دلیل است که این ماشین برای خانواده های پر جمعیت مناسب شده است.
نکات بسیار ریزی که این مدل دارد این است که درب های جلو بزرگتر از درب های عقب ماشین می باشد که این امکان سوار شدن و خارج شدن سرنشین از خودرو را بدون مزاحمت امکان‌ پذیر می‌ کند.

این ماشین هیچ نقص فنی تا به حال از خود نشان نداده است اما می‌توان گفت یکی از نکات منفی که خرید و فروش این مدل دارد قیمت بالای این مدل در ایران باشد همانطور که میدانید ماشین های خارجی در کنار این که طرفداران بسیار زیادی دارند اما بسیار گران می باشد اما این نکته تاثیر چندانی بر روی خرید و فروش این مدلها در ایران نداشته است.

ویژگی های پرادو

پرادو دارای امکانات زیادی از جمله دارای چندین کیسه هوا و سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی می باشد و سیستم های قفل مرکزی فرمان هیدرولیکی صندلی برقی مجهز به گرمکن شیشه بالابر برقی جلو و عقب جز ویژگی های بسیار پر طرفدار و کاربردی این مدل می باشد البته این مدل دارای ویژگی های متنوع دیگری نیز می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ‌.

پرادو از موتورهای بسیار قدرتمندی با سیلندر بالا ساخته شده است و می توان گفت که هر چه مدل های ماشین های شرکت تویوتا به خصوص مدل های پرادو تولید و عرضه می‌شود سیلندر های موتور ارتقا پیدا می کنند.
از دیگر ویژگی‌های این مدل می توان به چهار چرخ متحرک و گیربکس آر بسیار با کیفیت که ساخت خود شرکت تویوتا میباشد نام برد که قدرت بسیار بالایی داشته است.

پرادو برای تمامی خانواده ها بخصوص خانواده های پر جمعیت مناسب بوده می‌توان از آن برای مسافرت های داخلی و خارجی استفاده کرد و از ایمنی این ماشین اطمینان حاصل کرد ویژگی بسیار پر طرفدار این ماشین در بین جوانان ایرانی قابلیت آفرود سواری این مدل می باشد.
درباره ی ما

سفیر در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات و امکانات رنت خودرو به مشتریان خود اعتماد و رضایت آن ها را جلب کند و آنها را دارای انواع ماشین های خارجی و ایرانی کند همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو با راننده و یا  مثل چگونگی کرایه ماشین با راننده در تهران و یا چگونگی اجاره ماشین بدون راننده در تهران ما با ما همراه باشید.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x