09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو جک J5

بدون راننده روزانه 650,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین جک Jac J5 در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین جک J5 در تهران

نمای کلی خودرو

اجاره خودرو جک J5 در سفیر رنت ، بصورت بدون راننده ، با راننده و تشریفات و همین طور ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین پرطرفدار و زیبا بهره مند شوید.

کیسه هوای جلو – گیربکس تیپ ترونیک – سیستم خودکار تهویه مطبوع  – شیشه های برقی – آینه های جانبی برقی با گرمکن – سنسور باران و سنسور نور – سانروف – سیستم نشان دهنده باد لاستیک TPMS

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

ویدئو معرفی

قیمت رنت اتومبیل جک J5 بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 400.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 360.000 تومان.
قیمت بیش از 20 روز : روزانه 320.000 تومان.

قیمت اجاره خودرو جک J5 با راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 400.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 360.000 تومان.
قیمت بیش از 20 روز : روزانه 320.000 تومان.

قیمت اجاره ماشین جک J5 برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 450.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 550.000 تومان.

اجازه خودرو و ماشین جک Jac J5 در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین جک Jac J5 در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو جک

مشخصات خودرو جک J5

جک جی۵ (به انگلیسی: JAC J5‎) یک خودروی کامپکت سدان است که بوسیلهٔ جی‌ای‌سی تولید می‌شود.

جک جی۵ با قیمتی از ۶۲٬۸۰۰ یوان تا ۷۵٬۸۰۰ یوان در بازار چین معرفی شد.در سال ۲۰۱۴ این خودرو یک فیس لیفت را تجربه کرد که شامل تغییراتی در نمای جلو و عقب بود. چارچوب‌های جلو و عقب است. قیمت آن در آن زمان از ۷۳٬۸۰۰ یوان تا ۹۸٬۸۰۰ یوان عنوان شد.

جک آی‌ئی‌وی‌ای۵۰ یک نسخه برقی از جک جی۵ است که می‌تواند به کمک موتور برقی خود تا ۵۰۰ کیلومتر برود. از این خودرو در مارس ۲۰۱۸ پرده برداری شد. آی‌ئی‌وی‌ای۵۰ موتوری ۱۴۴ اسب بخاری دارد که قدرت خود را به دوچرخ جلو می‌فرستد.

باتری‌های ۶۰ کیلوواتی در عقب این خودرو هستند. نسخه پایه این خودرو با یک باتری ۴۷ کیلوواتی توانایی پیمایش ۳۳۰ کیلومتر را دارد

جک هیو سدان اسپرت ادیشن یک خودروی اسپرت براساس جک جی۵ هیو سدان است که دارای کیت بدنه، بالهٔ عقب و آلیاژ در جای جای بدنه است. موتور این خودرو با نسخه استاندارد یکی است.

اطلاعات لازم برای اجاره خودرو جک j5 :

اجاره خودرو امروز به یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای رفت و آمد در بین شهر هایی مثل کیش و یا شهر های شمال کشور بوده است همچنین یکی از مدل های پر طرفدار که می خواهیم امروز درباره آن به شما اطلاعاتی را بدهیم اجاره خودرو جک J5 است.
مدل هایی مثل ماشین های خارجی طرفداری بسیار بیشتری دارند زیرا شکل اسپرت و مدرن دارند و بیشتر برای مجالس و یا مسافرت های راه دور اجاره می شوند در ادامه این مقاله می خواهیم درباره چگونگی اجاره آن مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

دیگر اطلاعات درباره چگونگی اجاره خودرو:

برای اینکه بتوانید خودروی لوکس مورد نظر خود را اجاره کنید حتما باید یک سری از شرایط لازم و یا مدارک مورد نیاز را داشته باشید که بتوانید به کمک آن قرارداد خود را کامل و ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید.
بستن یک قرارداد برای اجاره کردن یک ماشین بسیار مسئله حساسی می باشد در نتیجه شما حتماً باید قبل از امضا کردن قرارداد مطالب آن را به خوب مطالعه کنید و شرایط آن را بسنجید و در آخر اگر مشکلی با شرایط قرارداد نداشتید آن را امضا کنید.

برای بستن یک قرارداد در جهت اجاره خودرو متقاضی اجاره کننده حتماً باید یک سری مدارک اصلی را به همراه داشته باشد مدارکی مثل کارت شناسایی شخص جلو کننده و یک فقره چک به مبلغ قیمت ماشینی که می خواهد اجاره کند را نیز باید به همراه داشته باشد.
همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اجاره ماشین با راننده در تهران و یا امکان پذیر بودن چک برای اجاره کردن با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی تماس بگیریم و سوال های خود را از همکاران ما بپرسید‌.

همراه داشتن سند برای اجاره خودرو جکj5

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای رنت خودرو در تهران داشتن یک سند ملکی به نام شخص اجاره کننده است در برخی از شرایط نیز شخصی که می خواهد ماشین را اجاره کند باید ۵ تا ۱۰ درصد از ارزش خودرو را به عنوان دیعه پرداخت کند تا اگر برای ماشین مشکلی پیش بیاد مبلغی را به عنوان بازپرداخت پرداخت کند.
البته درصد این قیمت بستگی به مدل و مارک ماشین داره و در ماشین های خارجی و ایرانی متفاوت می باشد.

اجاره ی ماشین در سفیر رنت:

اجاره کردن ماشین در سطح تهران بسیار زیاد به چشم می خورد و وجود فروشگاه و نمایشگاه های ماشین که تازگی بسیار متعدد شده است به شما این امکان را می دهند که ماشین مورد نظر خود را به آسانی خرید یا اجاره کنید اما ویژگی که برخی از نمایشگاه ها و فروشگاه ها دارد این است که ممکن است برای اجاره دادن ماشین مبلغ بیشتری را از شما دریافت کنند.
کیفیت ماشین های نمایشگاه نیز بسیار مهم است و حتماً قبل از اجاره کردن خودرو از کیفیت آن مطمئن شوید.

درباره ی ما

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدل های موجود در نمایشگاه یا چگونگی اجاره ماشین با راننده و یا حتی اجاره خودرو بدون راننده در تهران به سایت سفیر رنت مراجعه کنید و یا با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی سایت ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را از همکاران ما دریافت کنید

رنت ماشین جک J5 در تهراناجاره خودرو جک J5 در تهرانکرایه اتومبیل جک J5 در تهران

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x