09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو سراتو نیو

بدون راننده روزانه 900,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین سراتو نیو cerato new در تهران بدون راننده و با راننده

نمای کلی خودرو

اجاره خودرو سراتو نیو در سفیر رنت ، بصورت اجاره ماشین با راننده در تهران ، یا بدون راننده و همچنین تشریفاتی مانند  اجاره ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین پرطرفدار و زیبا بهره مند شوید.
شرط اصلی مکانی که از انجا قصد اجاره خودرو مورد نظرتان را دارید این است که انواع مختلف ماشین ها را از لوکس تا معمولی داشته باشد تا شما در انتخاب های خود، گزینه های گوناگونی را مد نظر قرار دهید.

برخی از اپشن های این ماشین عبارت است از:

کیسه هوای راننده و سرنشین و جانبی و پرده ای – آینه و شیشه برقی – کروز کنترل و سنسور پارک – دی لایت – سنسور جلو و عقب – مموری صندلی و دوربین عقب – کیلس و استارتر – گرمکن و سردکن صندلی – سیستم گرمکن فرمان – شیفتر پشت فرمان – صندلی برقی و مموری صندلی

مزایای اجاره خودرو سراتو نیو :

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

ویدئو معرفی

قیمت رنت اتومبیل سراتو نیو بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 650.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 600.000 تومان.
قیمت بیش از 20 روز : روزانه 550.000 تومان.
جهت دریافت تخفیف ویژه می توانید سراتو نیو را بصورت هفتگی ماهانه و سالانه رنت نمایید.

قیمت اجاره خودرو سراتو نیو با راننده در تهران

قیمت اجاره ساعتی درون شهری در تهران : 65.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 3.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 300.000 تومان.

قیمت اجاره ماشین سراتو نیو برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 550.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 650.000 تومان.

اجازه خودرو و ماشین سراتو نیو cerato new در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین سراتو نیو cerato new در تهران بدون راننده و با راننده

دیگر ویژگی های  اجاره خودرو کیا:

اجاره خودرو کیا

مشخصات خودرو سراتو نیو

 

کیا سراتو (Kia Cerato) خودرویی است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون تولید شده‌است.این خودرو از نوع خودروهای موتور جلو-محور جلو است. برای مشاهده شرایط اجاره خودرو بدون راننده در خصوص این ماشین نیز میتوانید به سایت ما مراجعه نمایید.

این خودرو در مدل‌های سدان و کوپه تولید می‌شود. البته شرکت کیا موتورز در سال ۲۰۱۶ تولید مدل کوپه را متوقف کرد. نسخه هاچبک این خودرو نیز در حال حاضر تولید می‌شود که البته در ایران عرضه نمی‌گردد.

کیا سراتو در سه نسل تولید شده‌است که نسل دوم این خودرو اکنون در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شود و در دو نوع دستی ۱۶۰۰ و اتومات ۲۰۰۰ عرضه می‌شود. طول نسخه عرضه شده توسط سایپا در حالت طبیعی ۴٬۴۸۰ میلیمتر (۱۷۶٫۴ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۶۵ میلیمتر (۶۹٫۵ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۰۰ میلیمتر (۵۵٫۱ اینچ) است. نسخه سایپا از برخی آپشن‌ها بی‌بهره است؛ که البته پی قراردادی بین سایپا و کیا موتورز نسخه‌ای از این خودرو با سانروف، سنسور عقب، دوربین عقب، صندلی‌های چرم، روکش چرم جدید صندلی‌ها، سیستم تعویض دنده پشت فرمان، سیستم مولتی‌مدیا با ناوبری GPS و صفحه جلو آمپر و کیلومترشمار جدید تولید شد. همچنین این خودرو به عنوان خودروی هر دو یگان راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی انتخاب شده‌است، که سایپا در وهله نخست ۲۰۰ دستگاه را به این دو یگان تحویل داد.

همچنین اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز در ایران، این خودرو را تا نسل سوم عرضه شده و به دلیل ممنوعیت واردات، تا مدل ۲۰۱۷ آن موجود است. تولید کیا سراتو در شرکت سایپا به دلیل نبود قطعه متوقف شد.و همچنین سراتو پر فروش ترین محصول شرکت سایپا در ایران می باشد سراتو قدیمی ترین خودرو بازار ایران است

درباره ما:

از آنجایی که در خصوص رنت ماشین با تقاضا های بسیاری رو به رو هستیم، اجاره خودرو بدون سند می تواند برای افرادی که قصد ندارند برای اجاره خودرو مورد نظرشان مراحلی پیچیده را طی کنند بهترین گزینه می باشد. زیرا که اجاره خودرو به صورت معمولی دارای شرایط پیچیده تری است. از انجایی که هدف ما رضایت شماست، وجود این شرایط نیز برای شما عزیزان فراهم گشته.

شما جهت اجاره ماشین بدون راننده در تهران باید پیش از هرچیز به مشاهده رنت خودرو و لیست قیمت اجاره ای انواع خودرو های لوکس نیز بپردازید تا با آگاهی کامل به این عمل بپردازید.

تمامی مشخصات و لیست قیمت ها با توجه به زمان تقاضا شده و مدل های متنوع برای شما عزیزان قرار داده شده است.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x