09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو مزدا 3

بدون راننده روزانه 650,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین مزدا 3 Mazda در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین مزدا 3 در تهران

نمای کلی خودرو

اجاره خودرو مزدا 3 نیو در سفیر رنت ، بصورت بدون راننده ، با راننده و تشریفات و همین طور ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین پرطرفدار و زیبا بهره مند شوید.

کیسه هوای جلو و جانبی – سیستم کنترل سرعت – گرمکن صندلی – سنسور نور و باران – سیستم خودکار تهویه مطبوع

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

ویدئو معرفی

قیمت رنت اتومبیل مزدا 3 بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 500.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 450.000 تومان.
قیمت اجاره بیش از 20 روز : روزانه 400.000 تومان.
جهت بهره مندی از تخفیف ویژه می توانید این ماشین را بصورت هفتگی ، ماهانه یا سالانه اجاره کنید.

قیمت اجاره خودرو مزدا 3 با راننده در تهران

قیمت کرایه ساعتی : 55.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 3.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 250.000 تومان.

قیمت اجاره ماشین مزدا 3 برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 500.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 550.000 تومان.

اجازه خودرو و ماشین مزدا 3 Mazda در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین مزدا 3 Mazda در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو مزدا

مشخصات خودرو مزدا 3

 

مزدا ۳ خودرو سواری کامپکت ژاپنی با موتور جلو و محور جلو است که از سال ۲۰۰۳ در شرکت مزدا موتور تولید می‌شود. خودروسازی گروه بهمن نیز اقدام به مونتاژ نسل اول این خودرو در سال‌های ۱۳۸۶–۱۳۸۹(۲۰۰۷–۲۰۱۰)و نسل دوم این خودرو از ۱۳۸۹ (۲۰۱۰)تحت نام مزدا ۳ نیو در ایران نمود که به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز، تولید این خودرو، به مرور کاهش یافت و در مرداد ۱۳۹۳، رسماً متوقف شد. در مجموع در سال ۱۳۹۳ تنها تعداد ۱۱ دستگاه مزدا۳ از خط تولید این خودرو در خودروسازی گروه بهمن خارج شد. با تغییر شرایط تجاری و بین‌المللی در سال ۱۳۹۴، قطعات این خودرو محبوب که عنوان پرفروش‌ترین مدل تاریخ خودروسازی شرکت مزدا را کسب کرده، مجدداً به تهران ارسال شد و گروه خودروسازی بهمن، برنامه مونتاژ ۲۰۰۰ دستگاه از خودرو مزدا۳ را در دستور کار خود قرار داده است.

تمام مدل‌های این خودرو از موتورهای ۴ سیلندر MZR MAZDA با حجم ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی استفاده می‌کنند. این خودرو در دو نوع ۶ دنده و ۵ دنده دستی و ۴ دنده و ۵ دنده اتوماتیکی تولید می‌شود و بدنه آن در دو شکل چهار درب سدان (صندوق‌دار) و پنج درب هاچ‌بکاست.

مشخصات مدل مونتاژ شده نسل اول مزدا ۳ در گروه خودروسازی بهمن ایران به شرح زیر است:

نوع موتور: ۲ لیتر ۴ سیلندر خطی

حداکثر قدرت: ۱۴۷ اسب بخار در۶۵۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: ۱۸۷ نیوتن متردر۴۰۰۰ دور در دقیقه

نوع انتقال قدرت: دیفرانسیل جلو

اجاره ی خودرو مزدا 3 در تهران :

رنت خودرو در تهران به دو دسته کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم می‌شود که اجاره خود را در کوتاه مدت جز پرطرفدارترین مدل های اجاره کردن خودرو از همچنین می توان گفت که بسیار به صرفه بوده و به سود مشتری زیرا انواع بسیار متعددی از مدل ها و انواع ماشین های خارجی و ایرانی در تهران وجود دارد که شما می توانید برای اجرایی کردن این ماشین ها اقدام کنید و یا خودرویی که می خواهید آن را اجاره کنید را برای چند روز یا چند ماه در اختیار داشته باشید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران نیست یکی دیگر است مدل های اجاره کردن خودرو می باشد که اکثر مشتریان سفیر علاقه زیادی به اجاره کردن از این طریق به روش هستند اما بسیاری از افراد در تهران زندگی می کنند که توانایی سر در ترافیک را ندارند و به همین دلیل ترجیح می دهند تا راننده را استخدام کنند.

به همین دلیل است که امروزه یکی از مهم ترین و بهترین خدمات شرکت های اجاره دهنده ماشین کرایه خودرو به همراه راننده است که حتی جذب مشتری را بیشتر کرده و توانست اداره کردن ماشین را از طریق این شرکت ها و نمایشگاه ها گسترده تر کند.

اطلاعات بیشتر :

به طور کلی می‌توان گفت که اجاره ماشین با راننده در تهران بسیار آسان و سریع صورت می‌گیرد و شما به راحتی می توانید ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل دهید البته برای اجاره کردن خودروهای مثل خودرو مزدا 3 شرایط دیگر نیز وجود دارد که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات درباره ویژگی های اصلی این ماشین با کیفیت و یا چگونگی اجاره ی خودرو مزدا 3 شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در تماس باشید و یا ما را در ادامه مطالب سایت همراهی کنید.

شرایطی که جدیدا برای اجاره کردن خودرو در نمایشگاه ها و شرکت ها مرسوم شده است این است که حتما در هنگام تحویل دادن سند ماشین ذکر کنید که راننده می خواهید یا نه. البته این شرایط  مشکلات اجاره خودرو بدون راننده را نیز به همراه داشته است.
شما مشتریان سفیر رنت عزیز توصیه می شود که حتما در هنگام تحویل خودرو داخل ماشین و خارج ماشین چک کنید تا در صورت مشکل و یا ایراد داشتن اجزای داخلی ماشین این مشکل را به ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کنیم در غیر این صورت اگر بعد از تحویل ادعای مشکل داشتن خودرو را داشته باشید هیچ گونه مسئولیتی در قبال این مشکلات نخواهیم داشت.

درباره ی ما

در ادامه سایت و مطالب مفید در سفیر رنت با ما همراه باشید تا درباره چگونگی اجاره ماشین بدون راننده در تهران و انواع مدل های ماشین های خارجی و ایرانی را به شما توضیح دهیم و مطالب مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم.
جلب اطمینان و اعتماد شما مشتریان عزیز تنها هدف اصلی این شرکت می باشد پس با ما همراه باشید

رنت ماشین مزدا 3 در تهراناجاره خودرو مزدا 3 در تهرانکرایه اتومبیل مزدا 3 در تهران

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x