09120600568         info@tahavip.ir

اجاره هیوندای وراکروز IX55

بدون راننده روزانه 1,400,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :

اجاره هیوندای وراکروز IX55 در تهران بسیار گسترده شده و بسیاری از مشتریان به دنبال اجاره این مدل از ماشین خارجی هستند زیرا که این مدل جزء پرطرفدارترین مدل های ماشین خارجی بین جوانان و یا حتی خانواده ها می باشد.

قیمت رنت هیوندای وراکروز IX55 بدون راننده


قیمت اجاره روزانه : 1.400.000 تومان.
قیمت ماهانه : روزانه 36.000.000 تومان.

قیمت اجاره هیوندای وراکروز IX55 با راننده


قیمت اجاره روزانه با راننده (10 ساعت) : 1.300.000 تومان.
کیلومتر برون شهری: 6.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام :‌ 750.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس هیوندای وراکروز IX55


اجاره ماشین عروس با راننده (15 ساعت): 1.300.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده (15 ساعت) : 1.650.000 تومان.

ویدئو معرفی


https://vimeo.com/45345886

 

چگونگی  اجاره هیوندای وراکروز IX55

انواع بسیار متعددی از مدل ها و ماشین های خارجی و ایرانی مثل اجاره هیوندای وراکروز IX55 در تهران وجود دارد که شما می توانید به عنوان مشتری برای اجاره کردن آن اقدام کنید
برای دریافت اطلاعات درباره چگونگی اجاره ی این خودرو می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در ارتباط باشید و یا با ما در ادامه مطالب سایت همراه باشید.

مراحل اجاره ی یک خودرو

مرحله اول رنت خودرو بدون راننده انتخاب مدل ماشین مورد نظر خود می باشد که با توجه به اطلاعاتی که درباره مدل های ماشین در سایت قرار گرفته شما میتوانید نزدیک ترین مدل را به سلیقه و کیفیت مورد نظر خود انتخاب کنید.

در ادامه می توانید روز هایی که می خواهید ماشین مورد نظر در اختیار داشته باشید در سند و یا قرارداد تعیین کنید و در ادامه حتماً تاریخ روزی که می خواهید ماشین مورد نظر را تحویل بگیرید را ذکر کنید.

اطلاعاتی مثل آدرس محل دریافت خودرو و یا اجاره کردن ماشین با راننده و یا اجاره خودرو بدون راننده در تهران را تعیین کنید البته تعیین کردن برخی از اطلاعات بسته به شرایط و قراردادی دارد که نمایشگاه در اختیار شما قرار می دهد.

در نتیجه برخی از این قرار دادها دارای ملاک هایی می باشد که خود نمایشگاه تعیین می‌کند و در صورت نیاز شما میتوانید ملاک های خود را با مشاور نمایشگاه به اشتراک بگذارید و در صورت توافق املاک کارا در سند قرارداد ثبت کنید.

نکات بسیار مهمی که در هنگام اجاره کردن خودرو در تهران وجود دارد این است که روزی که میخواهید ماشین خود را تحویل بگیرید و یا م تعطیل می باشد یا نظیر اگر جز ایام تعطیل باشد برخی از نمایشگاه ها ارسال خودرو را به تعویق می‌اندازند.

نکات مهم

شرکت سفیر نت و یا شرکت های کرایه ماشین با راننده در تهران سعی دارند تا بهترین امکانات در اختیار شما قرار دهند از جمله امکاناتی مثل اجاره خودرو با راننده و یا اجاره خودرو با شرایط خاص جزو امکاناتی است که نمایشگاه ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در هنگام ثبت قرارداد تمامی امکانات که نمایشگاه در اختیار شما در سند قید کرده است را با دقت بخوانید و در صورت نیاز نداشتن به این امکانات آنها را از سند اجاره حذف کنید حتماً توجه داشته باشید که مدارک لازم برای اجاره خودرو برای افراد مقیم ایران و خارج فزق می‌کند و دارای شرایط متفاوتی می باشند.

افرادی که در ایران زندگی می کنند وجود شناسنامه و مدارک شناسایی کفایت می کند اما افرادی که مقیم تهران می باشند نیاز به کپی شناسنامه و یا پاسپورت دارند.

درباره ی ما

سفیر نت همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات در اختیار شما اعتماد و اطمینان شما را جلب کند و با ارائه انواع ماشین های خارجی و ایرانی رضایت شما را به دست بیاورد با ما همراه باشید تا از امکانات بسیار کاربردی نمایشگاه ما مثل اجاره روزانه ماشین با راننده  برخوردار باشید و بهترین ماشین ها را اجاره کند.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x