09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو پورشه پانامرا

بدون راننده روزانه 9,500,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین پورشه پانامرا در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین پورشه پانامرا در تهران

نمای کلی خودرو

اجاره خودرو پورشه پانامرا در سفیر رنت ، بصورت بدون راننده ، با راننده و تشریفات و همین طور ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین پرطرفدار و زیبا بهره مند شوید.

کیسه هوای راننده و سرنشین و جانبی و پرده ای – سیستم تنظیم ارتفاع – سیستم سه حالته رانندگی – گرمکن شیشه عقب و جلو – تنظیم صدای خروجی اگزوز – گرمکن و سردکن صندلی ها – سیستم تهویه مطبوع جداگانه – سیستم پرده برقی شیشه ها – سانروف برقی – مموری صندلی و فرمان – ماساژور صندلی – کروز کنترل و سنسور پارک – سیستم چراغ شور – سنسور باران و سنسور نور – سیستم انتقال قدرت PDK

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

قیمت رنت اتومبیل پورشه پانامرا بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 4.100.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 3.900.000 تومان.
قیمت بیش از 20 روز : روزانه 3.700.000 تومان.

قیمت اجاره خودرو پورشه پانامرا با راننده در تهران

قیمت کرایه ساعتی در تهران : 450.000 تومان.
قیمت کرایه کیلومتری برون شهری : 8.500 تومان.
قیمت ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 950.000 تومان.

قیمت اجاره ماشین پورشه پانامرا برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 3.800.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 4.800.000 تومان.

اجازه خودرو و ماشین پورشه پانامرا در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین پورشه پانامرا در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو پورشه

مشخصات خودرو پورشه پانامرا

 

پورشه پانامرا با شماره مدل ۹۷۰ (به انگلیسی: Porsche Panamera) یک خودروی سدان لوکس چهارسرنشین با مشخصه‌های یک خودروی کوپه و عقب هاچ‌بک است.موتور این ماشین در جلوی آن قرار دارد و در دو نوع دیفرانسیل عقب و دیفرانسیل وسط موجود است.

از پورشه پانامرا برای اولین بار در ۱۳امین نمایشگاه خودروی شانگهای در آوریل ۲۰۰۹ رونمایی شد.این خودرو اولین خودروی سدان چهار در محصول کمپانی پورشه است. البته چهار در بودن آن در سرعت و قدرت آن تأثیری ندارد.

در مدل 4S این خودرو، موتور پر قدرت 4.8 لیتری آن قدرتی برابر 420 اسب بخار ایجاد می‌کند و آرایش آن به صورت هشت سیلندر است و چهار سوپاپ در هر سیلندر دارد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن 5 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 285 کیلومتر بر ساعت است.

این خودرو ۲ دیفرانسیل است و ۷ دندهٔ نیمه خودکار دارد و سیستم تعلیق فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

اجاره خودرو امروز به یکی از از پرکاربرد ترین روش ها برای استفاده راحت و کم هزینه ازم دل مورد علاقه شما بوده است اگرچه برخی از مدل های ماشین بیشتر برای مراسم های عروسی و غیره اجاره میشوند مثل اجاره پورشه پانامرا.
مدل های مثل پورشهجزء مدل های بسیار پرطرفدار هستند که بیشتر برای مجالس و یا بیشتر در شهرهایی مثل کیش و یا شمال کشور اجاره می شود در ادامه مقاله می خواهیم درباره چگونگی اجاره این خودرو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

مدارک لازم برای اجاره پورشه پانامرا:

برای اینکه بتوانید این خودرویی لوکس را اجاره کنید نیاز به یه سری مدارک و شرایط دارید که به کمک آن ها به راحتی می توانید این مدل از ماشین را اجاره کنید.
همانطور که می دانید بستن قرارداد جز اصلی ترین مراحل برای جاده یک نوع از خودرو است در اجاره پورشه پانامرا نیز این مرحله بسیار موفق و همچنین باید گفت که قبل از اینکه بخوای قرارداد را امضا و به توافق برسید حتماً تمام قرارداد و کامل خوانده و تمام شرایط را بسنجید.

همچنین متقاضی اجاره کننده خودرو باید یک سری از مدارک اصلی را حتما در اختیار داشته باشد.
مدارک مورد نیاز شامل کارت شناسایی شخص اجاره کننده و یک سفته چک به مبلغ قیمت خودرویی که شخص می‌خواهد اجاره کند.
همچنین باید این نکته را نیز گفت که برای اجاره کردن ماشین دادن چک امکان پذیر است یا خیر.

برای دریافت این اطلاعات درباره ی اجاره ماشین با راننده در تهران می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.
همچنین یکی دیگر از مراحل اجاره خودرو در تهران داشتن یک سند ملکی به نام شخص اجاره کننده می باشد در برخی از شرایط نیز شخص اجاره کننده باید ۵ تا ۱۰ درصد ارزش خود را به عنوان دیه پرداخت کند البته برای خودروهای ایرانی ممکن است درصد بالاتری را شامل شود.

دیگر اطلاعات درباره چگونگی اجاره خودرو:

اجاره کردن خودرو در سطح تهران بسیار گسترده بوده و فروشگاه و نمایشگاه های بسیار زیادی هستند که شما قادر به اجاره ماشین بدون راننده در تهران و یا با راننده از آن ‌ها هستید اما برخی از نمایشگاه ها دارای درصد کمی از هزینه ماشین را به عنوان دیگر دریافت می‌کند همچنین کیفیت ماشین هایی که به شما اجازه می دهند نیز متفاوت است پس حتماً قبل از اجاره کردن ماشین از نمایشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

همچنین وقتی که می خواهید برای تکمیل اطلاعات جهت اجاره کردن خودرو باید از اطلاعاتی مثل مکانی که می خواهید ماشین مورد نظر را تحویل بگیرید و یا زمانی که می خواهید ماشین را تحویل بگیرید راحت را مشخص کنید.

درباره ما

شما با مراجعه به سایت سفیر رنت قادر به رنت خودرو در تهران به صورت آنلاین و حضوری هستید همچنین می توانید اطلاعاتی مثل چگونگی اجاره ی ماشین و یا اطلاعاتی مثل ویژگی های ماشین مورد نظر را دریافت کنید.

 

رنت ماشین پورشه پانامرا در تهراناجاره خودرو پورشه پانامرا در تهرانکرایه اتومبیل پورشه پانامرا در تهران

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x