09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو پژو پرشیا ( پارس )

بدون راننده روزانه 350,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین پژو پارس پرشیا در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین پژو پرشیا پارس در تهران

نمای کلی خودرو

اجاره خودرو پژو پارس در سفیر رنت ، بصورت بدون راننده ، با راننده و تشریفات و همین طور ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین پرطرفدار و زیبا بهره مند شوید.

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

قیمت رنت ماشین پژو پارس پرشیا بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 250.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 230.000 تومان.
قیمت بیش از 20 روز : روزانه 210.000 تومان.
برای بهره مندی از تخفیفات ویژه می توانید پژو پارس را بصورت هفتگی ، ماهانه یا سالانه رزرو نمایید.

قیمت اجاره خودرو پژو پارس پرشیا با راننده در تهران

قیمت کرایه ساعتی در تهران : 30.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 2.500 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 150.000 تومان.

قیمت اجاره ماشین پژو پارس پرشیا برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 300.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 400.000 تومان.

اجازه خودرو و ماشین پژو پارس پرشیا در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین پژو پارس پرشیا در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو پژو

مشخصات خودرو پژو پارس پرشیا

 

پژو پارس یا پژو پرشیا خودرویی محصول ایران خودرو است. این خودرو فیس لیفت (تغییر چهره یافته) پژو ۴۰۵ است که در طرح ظاهری آن از بدنه پژو ۴۰۶و پژو ۶۰۵ الهام گرفته شده‌است. این خودرو در زمان خودش به عنوان یک انقلاب در فیس لیفت‌های ایرانی شناخته می‌شود. خودرو پژو پارس با درابتدا با نام «پژو پرشیا» به بازار عرضه شد؛ چندی بعد ایران خودرو که قصد صادرات پارس به بازار عربستان را داشت، به دلیل عدم وجود حرف «پ» در زبان عربی و همچنین حساسیت اعراب به اسم «پرشیا» نام خودرو را به «پژو سفیر» تغییر داد. اما پس از اینکه این خودرو نتوانست مجوز صادرات به بازار عربستان را پاس کند، نامش به «پژو پارس» تغییر یافت.

س از تولید سال‌ها پژو پارس با داشبورد قدیم و امکانات پایین شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت که تغییراتی در داشبورد و داخل آن دهد که در این مدل امکاناتی چون تعبیه ۲ کیسه هوا، سیستم صوتی پیشرفته با بلو توث و USB و AUX,دریچه کولر برای سر نشینان عقب، کولر اتوماتیک، سنسور دنده عقب و… که در مدل‌های ال‌ایکس و ئی‌ال‌ایکس دارای تنظیم برقی پشتی صندلی و بعضی تیپ‌ها غربیلک فرمان چرمی را نیز دارا می‌باشد. این مدل از سال ۱۳۹۳ شروع به تولید شده‌است که از سری داشبورد قدیم یک دوره تولید شده و سپس قطع تولید شد.

رنت ماشین پژو پارس پرشیا در تهراناجاره خودرو پژو پارس پرشیا در تهرانکرایه اتومبیل پژو پارس پرشیا در تهران

اجاره ی خودرو پرشیا در تهران

همان طور که می دانید اجاره کردن خودرو در سطح تهران کار دشواری نیست و در تمامی نمایشگاه های موجود در تهران می‌توان خودرو مورد نظر خود را اجاره کرد.اما نکته قابل توجه این است که خودروهایی مثل خودرو پژو پرشیا ماشین هایی می باشد که بهتر است از یک نمایشگاه و فروشگاه نیم را خریداری و یا اجاره کنید.

سفیر رنت جزء یکی از نمایشگاه های خوب ایرانی باشد که در زمینه اجاره و فروش خودرو های ایرانی و خارجی برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران و یا با راننده  فعالیت می‌کند.
در ادامه همراه باشید تا از چگونگی اجاره و خرید این خودرو ها مطلع شوید

چگونگی اجاره ی خودرو پرشیا:

همان طور که در همه مقالات موجود در سایت نیز مشاهده کرده اید بسیار راجع به چگونگی اجاره خودرو ها صحبت کردیم.
اجاره خودروها به طور کلی در سفیر رنت یکی می باشد و اینگونه نیست که چگونگی اجاره خودرو ها بستگی به مدل های ماشین ها داشته باشد.
بطور کلی اجاره خودرو پرشیا نیز مانند دیگر خودرو ها می باشد.

به طور کلی برای اجاره کردن خودرو شما نیاز به یک مدرک برای تعیین هویت شخصی که سند را امضا می‌کند دارید.
همچنین برای اجاره کردن خودرو باید یک سری اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید اطلاعاتی مثل تعیین کردن تاریخ تولد فردی که ماشین را اجاره میکنند و تعداد روز های که فرد می خواهد ماشین مورد نظر را در اختیار داشته باشد.
در آخر برای تکمیل اطلاعات شما باید محل دریافت خودرو را تعیین کنید تا سفیر رنت بتواند از تحویل گرفتن خودروی شما اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های خودروی پرشیا:

پرشیا یک خودرو بسیار کارآمد و بسیار پر طرفدار می باشد که شما به راحتی می توانید با این خودرو رانندگی کنید از آن لذت ببرید.
پرشیا در کنار این که جزء پرفروش‌های و پر طرفدارترین مدل های ماشین می باشد جزء قدیمی ترین مدلها نیز است. بچه این سال ها شرکت تولید کننده پرشیا توانسته تا نقص ها و ایراد های این ماشین را پیدا کنند و آن را برطرف کنند.
پرشیا جز ماشین های می باشد که بسیار رفت آمد و رانندگی با آن آسان است و مخصوص جوان ها می باشد زیرا در کنار سنگین بودن شکل و مدل اسپرت نیز دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ های این خودرو می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم به سوالات شما پاسخ لازم را بدهیم.

درباره ی ما :

شما با مراجعه به صفحه سفیر رنت قادر به دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی ویژگی های محصولات ما و مدل های فروشگاه یا از اطلاعاتی مثل کرایه خودرو در تهران مطلع شوید و بتوانید بهترین و کار آمد ترین خودرو را برای خود انتخاب کنید.همچنین برای اجاره ماشین با راننده درتهران با ما در ارتباط باشید.

 

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x