09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو لکسوس IS250

بدون راننده روزانه 2,000,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین لکسوس IS250 در تهران بدون راننده و با راننده

نمای کلی خودرو لکسوس IS250

اجاره خودرو لکسوس IS250 در طاها وی آی پی ، بصورت بدون راننده ، با راننده و تشریفات و همین طور اجاره ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین پرطرفدار و زیبا بهره مند شوید.

کیسه هوای جلو و جانبی – کیسه هوای پرده ای و زانویی – نویگیشن و بلوتوث – کیلس و استارتر – صفحه نمایش 7 اینچی – شیفتر پشت فرمان – کروز کنترل – آینه برقی – پرده عقب برقی – سنسور نور و باران – دی لایت – چراغ شور – سقف پانوراما – سیستم TPMS – سیستم سه حالته رانندگی – سیستم TRC – سیستم کمکی در سر بالایی – آینه الکتروکرومیک – مموری صندلی و دوربین عقب – صندلی برقی – تهویه مطبوع جداگانه

خدمات ارائه شده در این خودرو

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

ویدئو معرفی

قیمت رنت اتومبیل لکسوس IS250 بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 900.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 800.000 تومان.
قیمت اجاره بیش از 20 روز : روزانه 700.000 تومان.

قیمت اجاره خودرو IS250 با راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 900.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 800.000 تومان.
قیمت اجاره بیش از 20 روز : روزانه 700.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین لکسوس IS250 برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 900.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 1.200.000 تومان.

اجاره خودرو لکسوس IS250 در تهران

مشخصات خودرو لکسوس IS250

اجاره خودرو و ماشین لکسوس IS250 در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین لکسوس IS250 در تهران بدون راننده و با راننده

نسل جدید لکسوس IS 250 با چهری ای کاملا متفاوت به بازر آمده است.

نمای خارجی ، طراحی داخلی ، افزایش فضای صندلی های عقبی و حجم صندوق ، بهبود سیستم های تعلیق فرمان و تجهیزات ایمنی از جمله تغییرات لکسوس جدید است. با این همه پیشرفت بخشی که تغییر قابل توجهی در آن نداشته موتور و انتقال قدرت این تازه وارد است.

ابتدای سال 2013 لکسوس نسل سوم سری IS که سری سدان کوچک و اسپورت و جوان پسند این کمپانی بوده. این نسل در رده و رقابت با سری C بنز و سری 3 ب ام و می باشد. با کد XE30در نمایشگاه اتو شو آمریکا و شانگهای اتو 2013 با الهام از زبان طراحی جدید لکسوس معرفی نمود.

طراحی اصلی این اتومبیل توسط ماساناری ساکای و مدل F Sport ان توسط یوکی ایزوگاری ساخته و پرداخته شده. در اواسط سال 2013 با مدلهای بنزینیIS250 و IS350 به بازارهای جهانی ارائه و همچنین مدل هیبرید IS300h در اروپا و ژاپن و تعدادی کشورها بصورت سفارشی در معرض فروش قرار گرفت.

لکسوس جهت هر چه اسپورت و خشن نمودن این خودرو کیت معروف F Sport را نیز برای این سری پیش بینی نموده بود که شامل نصب اسپویلر جلو و عقب و کناری و دیفیوزر عقب و رینگهای اسپرت 19 اینچی و سیستم فنربندی اسپورت جهت تغییرات بیرونی و استفاده از فیبر کربن در طراحی و تریم داخلی و همچنین صندلی های جهت اعمال تغیرات داخلی می باشد.

لکسوس همچنین در نسل سوم سری IS با اضافه نمودن 6 سانتی متری به طول خودرو و اضافه نمودن 7 سانتی متر به فاصله بین دو محور توانست فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب و فضای صندوق عقب بزرگتری را برای نسل جدید نسبت به نسل قبلی که از سال 2005 تا 2013 تولید گشته بود و مورد شکایت مالکان این سری بود ایجاد و این کمبود فضا ها تا حد زیادی بهبود ببخشد.

رنت ماشین لکسوس IS250 در تهراناجاره خودرو لکسوس IS250 در تهرانکرایه اتومبیل لکسوس IS250 در تهران

مزایای اجاره خوردو:

اگر قصد خرید ماشین به دلایلی نظیر بالا بودن قیمت ماشین ها و غیره را ندارید، اجاره ماشین در تهران گزینه ای بسیار قابل توجه برای شما است. با اجاره ماشین ارزان تهران از طریق طاها وی آی پی به راحتی به کار هایی که با اجاره ماشین قصد انجام آنها را دارید بپردازید که این عمل فقط مسئولیت پذیری شما را میطلبد.

شما در قبال ماشینی که کرایه کرده اید به گونه ای مسئولید که گویی ماشین خودتان است . این اصلا کار سختی نیست و تنها کاری که باید انجام دهید احتیاط و حس تعهد داشتن به خودروی اجاره شده است.

مشتریانی که نمیخواهند مراحل پیچیده ای را برای دریافت ماشین تحمل کنند، اجاره خودرو بدون سند انتخابی هوشمندانه برای آنها بود. همچنین می توانید شرایط رنت خودرو و لیست قیمت اجاره ای انواع خودرو های لوکس را از طاها وی آی پی مشاهده نمایید تا با آگاهی از قیمت به اجاره آنها بپردازید.

از اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده در تهران شامل انواع خودرو های لوکس برای انواع عکاسی ها یا فیلم ها استفاده می شود. اگر برای هر کدام از این ها بخواهیم خودرویی خریداری کنیم، مسئله ای غیر ممکن بوده که بهترین راه اجاره کردن این خودرو هاست. اجاره خودرو در تهران دارای شرایط سخت و پیچیده ای نیست. هزینه های خودرو اجاره ای شما بستگی به عوامل مختلفی دارد. اجاره خودرو بدون راننده در تهران مزیت هایی از این قبیل دارد که یکی از آن ها مطمئنا میزان هزینه های پرداختی شمامی باشد.

تمام تلاش ما این است که خودمان را با شرایط اجاره خودرو در تهران مورد قبول شما مطابقت داده تا فشاری از لحاظ های مختلف به شما وارد نگردد و در نهایت موجب جلب رضایت شما عزیزان شود.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x