09120600568         info@tahavip.ir

اجاره بنز CLS

بدون راننده روزانه 1,900,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
بنز CLS

امروز در این مقاله می خواهیم درباره  ویژگی های اجاره بنز CLS به بحث بپردازیم.

مزایای اجاره بنز CLS در سفیر رنت:

قیمت اجاره بنز CLS بدون راننده


قیمت اجاره روزانه : 3.300.000 تومان.
ماهانه : 88.000.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس مرسدس بنز CLS


اجاره ماشین عروس با راننده : 3.800.000 تومان.
اجاره ماشین عروس بدون راننده : 4.600.000 تومان.

درباره ما:

اجاره ماشین با راننده در تهران  بنا به دلایل زیادی با تقاضای زیادی همراه است.  بنابراین بهتر است جهت اجاره خودرو از شرایط اجاره خودرو در تهران نیز به صورت کامل آگاهی یابید.

از طریق سفیر رنت امکان اجاره ماشین بدون راننده در تهران  وجود دارد تاهمگی بتوانند از این خدمات بهره گیرند. از جمله این خدمات آگاهی از شرایط اجاره خودرو سالیانه و همچنین ارائه  بهترین شرایط برای اجاره خودرو در تهران است.

نمام تلاش ما این است تا خود را با خواسته های شما مشتریان عزیز مطابقت داده تا در پرداخت هزینه ها فشاری از سوی ما به شما وارد نگردد. همچنین با مشاهده رنت خودرو و لیست قیمت اجاره ای انواع خودرو های لوکس از سایت ما می توانید با آگاهی کامل به اجاره خودرو بپردازید.

اجاره خودرو بدون سند مناسب برای افرادیست که قصد طی کردن مراحل پیچیده ای برای اجاره ماشین ندارند. زیرا رنت خودرو به صورت عادی شرایط پیچیده تری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد تقاضا به بدون سند بودن اتوموبیل اجاره ای دارند.

از خودرو های لوکس برای انواع عکاسی ها یا فیلم ها استفاده می شود که اجاره ماشین عروس نیز از دیگر مزایا برای افرادی است که قصد خرید ماشین برای عکس برداری ها را ندارند.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x