09120600568         info@tahavip.ir

اجاره بی ام و 330

بدون راننده روزانه 1,700,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :

از جمله خودرو هایی که تقاضای بالایی جهت اجاره دارد اجاره بی ام و 330 بوده. شما می توانید برای اجاره خودرو با راننده  و یا اجاره ماشین بدون راننده در تهران به سایت ما مراجعه نموده تا از اجاره این مدل خودرو بهره مند شوید. مورد توجه و انتخاب بودن این خودرو به دلیل ویژگی های بسیار کاملا قابل درک بوده. به طور کلی امروزه منتخب بسیاری  از افراد قرار می گیرد.
در ادامه به بررسی ویژگی های عمده این خودرو و کاربرد آن در خصوص اجاره خواهیم پرداخت.

قیمت اجاره بی ام و 330 کروک بدون راننده


روزانه : 1.700.000 تومان.
ماهانه : 41.000.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس بی ام و 330 کروک


اجاره ماشین عروس با راننده : 1.300.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 1.300.000 تومان.

ویژگی های اجاره این خودرو:

این خودرو به دلیل داشتن ظاهری زیبا و مدرن برای استفاده در مراسم هایی مانند جشن عروسی بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این جشن ها برای انجام امور مختلفی که وجود خودرویی با پرستیژ بالا را می طلبد بسیار مناسب بوده.
مانند قرار های کاری مهم که وجود این خودرو ها کلاس کاری شما باز تاب می کند.
به علاوه این خودرو به دلیل فضای داخلی راحتی که دارد رانندگی را برای شما با لذت همراه کرده.
قیمتی که شما برای اجاره خودرو ملزم به پرداخت هستید کاملا بستگی به روز های اجاره خودرو و مدل ماشین دارد. اجاره بی ام‌ و 330 از انتخاب های مهم و‌ هوشمندانه جهت اجاره خودرو محسوب می شود و شما به راحتی با سفیر رنت می توانید اقدام به رنت خودرو نمایید. این ماشین دارای پیشرانه و گیربکس 328 i بوده اما با بهینه سازی هایی جهت کاهش خروجی همراه شده است. به طور کلی شرکت بی ام و دارای خودرو هایی با مدل های پر طرف دار به دلیل مزایای بسیار از جمله لوکس بودن آنها می باشد. بنابراین مورد انتخاب اکثر افراد واقع می شود.
بهترین پیشنهاد جهت اجاره این خودروی مدرن این است که قبل از اقدام به اجاره از آن در نمایشگاه خودرو ‌دیدن نمایید. ‌از نکات منفی این خودرو تنها می توان به قیمت نسبتا بالای آن به دلیل مدل بالا بودن اشاره کرد.
البته توجه داشته باشید که هیچ گرانی بی علت نیست.
زیرا این خودرو علاوه بر ظاهر بسیار زیبا از لحاظ فنی خودرویی بسیار قدرتمند محسوب می شود.
زیرا با داشتن موتور بالای دو‌ لیتر و ۴ سیلندر توربو، شتاب ۵.۸ ثانیه ای و گشتاور ۴۰۰ نیوتون بر متر از جمله خودرو های سریع و قوی می باشد.

درباره ما:

شما با مراجعه به سایت ما از امکاناتی مانند کرایه ماشین با راننده در تهران  و بدون راننده از تمامی خدمات ما بهره مند خواهید شد. زیرا ما در تلاشیم تا همواره خود را با شرایط شما عزیزان وفق دهیم.
بدین شکل همگی از این امکانات بهره مند شوند.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.
تا علاوه بر بررسی قیمت، تمامی ویژگی ها را نیز سنجیده تا با آگاهی کامل به این‌ مورد بپردازید.
بهره مندی از اجاره خودرو بدون سند و به صورت سالیانه نیز از دیگز خدمات ما می باشد.  برای اطلاع از این موارد با شماره های موجود نیز تماس حاصل نمایید.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x