09120600568         info@tahavip.ir

اجاره بی ام و X3

بدون راننده روزانه 2,800,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :

اجاره بی ام و X3 در سطح تهران و در نمایشگاه های بالا شهر بسیار گسترده بوده و به دلیل اینکه این ماشین یکی از ماشین های کراس اوور لوکس و قدرتمند ایران می باشد که از گذشته تا به امروز در انواع متفاوتی به بازار عرضه شده دلیل طرفداران بسیار زیاد این مدل در بازار داخلی ایران امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی همچنین مشخصات فنی بی ام و ایکس ۳ می باشد که در این مقاله سعی داریم به آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مشخصات اجاره بی ام و X3

بعد از اینکه این ماشین در سراسر دنیا فروش بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ای داشته در بین سال های اخیر شرکت bmw تصمیم بر عرضه نسل دوم این خودرو کرده است. در نسل دوم این مدل تغییرات مثبت بسیار زیادی در بخش طراحی و فنی به وجود آمده که باعث طرفداران بیشتر در بازار جهانی شده است.

مشخصات فنی این مدل

این مدل دارای موتور های بسیار متنوع می باشند که به بازار های جهانی عرضه شده است اما نمونه فیس لیفت این خودرو به دلیل محدودیت هایی که در کشور وجود دارد درباره داد خودرو تنها در نمونه مدل 28i در اختیار مشتریان قرار گرفته است از یک موتور ۱۹۹۷ سی سی به وجود آمده است کیفیت بسیار خوبی دارد.

این موتور نسبتاً حجم کمی دارد اما پیشرفته می باشد و توان تولید نیرویی برابر با ۲۴۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک کراس اوور توان بسیار خوبی را به وجود می آورد.
تمامی ویژگی های گفته شده از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتومات به هر چهار چرخه این مدل نیرو وارد می کند تا این کراسور بتواند در طی زمان ۷ ثانیه از حالت ساکن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند این سرعت باعث شده تا این مدل از ماشین جزء سریع ترین ماشین های داخلی بازار ایران باشد.

امکانات رفاهی این مدل

این مدل از کراس اوور بسیار شیک و گران قیمت می باشد که از برند آلمانی به ایران عرضه می‌شود از همچین ماشینی انتظار می رود که دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی باشد.
این مدل از بی ام و در بخش آپشن ها و امکانات رفاهی بسیار توانمند و قدرتمند بوده و در مقایسه با تمامی ماشین های هم رده خود دارای امکانات رفاهی بسیار زیاد و کاربردی می باشد.

از انواع امکانات این مدل می توان به مدل سقف دودی براق و یا رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی اشاره کرد همچنین قریب که فرمان با پوشش چرم طراحی شده است و سیستم تعلیق اسپرت بر روی ماشین نیز قرار گرفته.

ایمنی این مدل

حالا که با مشخصات طراحی مدل بی ام و آشنا شدیم می خواهیم با مشخصات فنی آن نیز آشنا شویم سطح ایمنی این کراس اوور آلمانی به واسطه بهره مندی از بدنه بسیار قدرتمند و محکم همچنین تجهیزات ایمنی گسترده دارای امتیازات ایمنی بسیار بالای از موسسات مختلف است برای مثال نسل دوم این مدل دارای ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی یوروانکپ دریافت کرده است.
در سطح بازار فروش این مدل بسیار بالا بوده و فروش گسترده این مدل را می توان به دلیل حالت جذاب و اسپرت که این ماشین دارد دانست.
همچنین مزایای پیشرفته و قدرتمند طراحی جذاب کیفیت ساخت بالا امکانات رفاهی بسیار زیاد و کاربردی باعث شده تا این مدل از محصولات پرفروش ما باشد.

قیمت اجاره بی ام و X3 با راننده


قیمت کرایه با راننده روزانه در تهران ( 10 ساعت ): 1.500.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 6.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 600.000 تومان.
برای دریافت تخفیف ویژه می توانید BMW X3 را بصورت هفتگی ماهانه یا سالانه رزرو نمایید.

قیمت رنت بی ام و X3 بدون راننده


روزانه : 2.800.000 تومان.
ماهانه : 78.000.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس بی ام و X3


اجاره ماشین عروس با راننده : 1.400.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده : 1.600.000 تومان.

درباره ی ما:

با مراجعه به فروشگاه سایت رنت خودرو  ما شما قادر به اجاره انواع ماشین های ایرانی و خارجی همراه با امکانات گسترده مثل اجاره ماشین بدون راننده در تهران هستید همچنین می توانید درباره امکانات سایت ما از جمله اجاره خودرو با راننده  و یا کرایه ماشین با راننده در تهران مطلع شوید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ودیعه ی نقدی و یا نقص فنی ماشین نیز می توانید با پشتیبان سایت ما در ارتباط باشید

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x