09120600568         info@tahavip.ir

اجاره خودرو رنو تلیسمان

بدون راننده روزانه 1,700,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
اجاره خودرو و ماشین رنو تلیسمان Talisman در تهران بدون راننده و با راننده

نمای کلی خودرو

اجاره خودرو رنو تلیسمان در سفیر رنت ، بصورت بدون راننده ، با راننده و تشریفات و همین طور اجاره ماشین عروس امکان پذیر است. شما می توانید با اجاره هفتگی ، ماهانه یا سالانه از تخفیف ویژه جهت اجاره خودرو رنو تلیسمان که یک ماشین پرطرفدار و زیبا است بهره مند شوید. همچنین خدماتی نظیر کرایه خودرو بدون راننده و همجنین اجاره خودرو با راننده نیز در سفیر رنت امکان پذیر می باشد.

امکانات این خودرو شامل سقف پانوراما یا تمام شیشه ای (به صورت سفارشی)، سیستم تهویه دوگانه، استارت دکمه ای با قابلیت روشن کردن از بیرون، کروز کنترل هوشمند و لیمیتر سرعت، مانیتور R LINK-2 نسل دوم ۸٫۷ اینچی، سیستم صوتی BOSE با ۱۳ بلند گو، تودوزی چرم، دی لایت (چراغ روز) مدل C شکل، کامپیوتر سفر، جالیوانی و زیر آرنجی عقب، آینه حساس به نور، سنسور نور و باران، قابلیت وصل شدن سیستم صوتی به بلوتوث، AUX , iPod و USB، موس وسط، تنظیم حالت رانندگی (شامل Comfort , Personal , Eco , Sport و Normal)، اتو هلد، چراغ شور جلو، تشخیص جهت چرخش خودرو و روشنایی نور در جهت پیچ، ماساژور صندلی‌های جلو، گرمکن و سرد کن صندلی جلو، گرمکن صندلی عقب، گرمکن فرمان، یو اس بی صندلی‌های عقب با خروجی AUX به عقب، دریچه هوای صندلی عقب، کامپیوتر سفر را دارا می‌باشد.

خدمات ارائه شده در این خودرو

اجاره ماشین با راننده در تهران با توجه به مدل انتخابی شما دارای مزایای زیر می باشد:

نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی
نقطه به نقطه خدمات
خدمات راننده اختصاصی
ترانسفر فرودگاهی

ویدئو معرفی

قیمت رنت اتومبیل رنو تلیسمان بدون راننده در تهران

3 تا 6 روز : روزانه 850.000 تومان.
7 تا 20 روز : روزانه 800.000 تومان.
قیمت بیش از 20 روز : روزانه 750.000 تومان.

قیمت اجاره خودرو رنو تلیسمان با راننده در تهران

قیمت اجاره ساعتی در تهران : 120.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 5.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 650.000 تومان.

قیمت اجاره ماشین رنو تلیسمان برای ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین عروس با راننده : 900.000 تومان.
رنت ماشین عروس بدون راننده : 1.200.000 تومان.

اجازه خودرو و ماشین رنو تلیسمان Talisman در تهران بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو و ماشین رنو تلیسمان Talisman در تهران بدون راننده و با راننده

مزایا و ویژکی های اجاره خودرو رنو تلیسمان :

مشخصات خودرو رنو تلیسمان

 

رنو تلیسمان یا تالیسمان (به انگلیسی: Renault Talisman) به معنای سحر و جادو خودرویی سدان در کلاس خودروی اندازه متوسط محصول شرکت رنو می‌باشد.

راننده و سرنشین ها با امکانات ایمنی بیشماری محافظت می شوند مثل سیستم نظارت نقاط کور ،سیستم خروج از خط،تابلو خوان و ترمز گیری اضطراری. البته بعضی از این سیستم هارا به دلایلی در ایران حذف کردند. صندوق این ماشین ۶۰۸ لیتر فضا دارد. سیستم اطلاعات سرگرمی شبیه مگان و خودرو های قبلی هست به شما اجازه میدهد تجربه رانندگی تان را شخصی سازی کنید.

این خودرو مجهز به موتور ۱٫۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۰ اسب بخار موتور مشابه نیسان جوک است. البته در برخی از بازارها از جمله ایران که به دلیل پایین بودن کیفیت سوخت فیلترهای این خودرو برای این بازارها بزرگتر در نظر گرفته شده تا آسیب کمتری به موتور برسد و همین باعث شد که در این نسخه‌ها قدرت موتور به حدود ۱۹۱ اسب بخار کاهش یابد.

گیربکس این خودرو ۷ سرعته دوکلاچه می‌باشد که باعث تعویض سریع دنده‌ها می‌شود ولی در حرکت در سر بالایی ممکن است کمی مکث کند تا حرکت کند. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۷٫٦ ثانیه نیز می‌باشد.

با تمامی این ویژگی ها می توان گفت اجاره این ماشین  با توجه به مزایای ذکر شده انتخابی مناسب برای افرادی است که به هر دلیل قصد استفاده از انرا دارند . زیرا اگر قرار بود برای کار هایی نظیر عکس برداری ها، فیلم های سینمایی، ترانسفر های فرودگاهی یا حتی قرار های کاری مهم اقدام به خرید ماشین به جای اجاره آن  کنید عملی غیر قابل باور . بسیار دشواری میشد. از این رو هوشمندانه ترین عمل همین بوده و تمامی این دلایل سبب شده اند تا اجاره ماشین به امری پر تقاضا تبدیل شود.

 

 

درباره سفیر رنت:

شما می توانید با مشاهده شرایط رنت خودرو و لیست قیمت اجاره ای انواع خودرو های لوکس از سایت ما با اکاهی کامل به اجاره خودرو مورد نظرتان پرداخته.   همچنین اگر به هر دلیل قصد طی کردن مراحل پیچیده ای جهت کرایه ماشین را ندارید بهترین پیشنهاد موجود برای شما اجاره خودرو بدون سند می باشد که ما خود را با این شرایط نیز وفق داده ایم تا به رضایت شما عزیزان منجر گردد. زیرا اجاره خودرو به صورت عادی دارای شرایط و مراحلی است. این نوع از اجاره دیگر زحمات ذکر شده را ندارد.
هدف ما رضایت شماست.
مهم ترین کاری که باید درقبال اجاره خودرو بدون راننده در تهران انجام دهید مسئولیت پذیری در قبال خودرو است. اگر شما خودرو کرایه شده را همانند خودرو خود ببینید تمامی حواس خود را جمع میکنید تا اتفاقی پیش نیاید. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل باید متحمل به پرداخت خسارت شوید.

 

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x