09120600568         info@tahavip.ir

اجاره لکسوس NX300

بدون راننده روزانه 1,800,000 تومان
اکنون رزرو کنید
  • نام کامل خودرو وارد شود
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :

در این قسمت می‌خواهیم درباره اجاره لکسوس NX300 صحبت کنیم و اطلاعات را درباره چگونگی اجاره این خودرو در اختیار شما قرار دهیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

خدمات ارائه شده در اجاره لکسوس NX300 :

قیمت رنت لکسوس NX300 بدون راننده


قیمت اجاره روزانه : 1.800.000 تومان.
ماهانه : 49.000.000 تومان.

قیمت اجاره لکسوس NX300 با راننده


قیمت اجاره با راننده ( 10 ساعت ): 2.000.000 تومان.
کرایه کیلومتری برون شهری : 8.000 تومان.
ترانسفر فرودگاه امام خمینی : 850.000 تومان.

قیمت کرایه ماشین عروس لکسوس NX300


اجاره ماشین عروس با راننده (15 ساعت) : 3.200.000 تومان.
کرایه ماشین عروس بدون راننده (15 ساعت) : 3.900.000 تومان.

 

ویژگی های اجاره لکسوس NX300 :

در این قسمت می خواهیم درباره ویژگی های مثبت و منفی این ماشین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم این مدل از ماشین توسط ماشین های شاسی بلند شرکت خودرو لکسوس می باشد که مدت کمی است به داخل ایران وارد می‌شود اما در این مدت توانسته جزء پرطرفدارترین کراس اوور های ایران تبدیل شود.

وقتی که اولین بار از این مدل در نمایشگاه رونمایی شد این مدل را به یکی از مدل‌ های کراس اوور کامپکت به حساب می آوردند.
این مدل از خودرو به دو تیپ متنوع اسپرت و معمولی تولید و به بازار جهانی فروش خودرو عرضه شد.
تمامی این ویژگی ها باعث شد تا این خودروی خارجی دارای طرفداران بسیار زیادی در بین جوانان و خانواده‌های ایرانی شود. به همین دلیل است که نمایشگاه های بسیار زیادی به فکر خرید و فروش این مدل و یا اجاره دادن این برند کردند در ادامه می خواهیم درباره چگونگی اداره این مدل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

چگونگی اجاره لکسوس NX300 :

همانطور که می دانید انواع بسیار زیادی از مدل های ماشین های خارجی و ایرانی در تهران وجود دارد که شما می توانید به عنوان یک مشتری برای اجاره آن به انواع نمایشگاه های معتبر در تهران مراجعه کنید.

مراخل اجاره یک خودرو جز مراحل اصلی و یا یکسان اجاره کردن یک ماشین می باشد در مرحله اول باید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و از تمامی نکات مثبت و منفی این ماشین مطلب باشید زیرا بعد از اجاره کردن ماشین و بستن قرارداد تعویض مدل در برخی از نمایشگاه ها امکان پذیر نمی باشد. در مرحله بعد تعداد روزهایی که میخواهید ماشین را در اختیار داشته باشید را در سند اجاره قید کنید و اطلاعاتی مثل آدرس محل دریافت خودرو و یا استفاده از امکاناتی مثل اجاره ماشین با راننده و یا اجاره ماشین بدون راننده راحت من در توضیحات سند ذکر کنید.
امکاناتی که شما قادر به استفاده از آن ها می باشید دستگی به شرایط نمایشگاه اجاره دهنده ماشین دارد پس در انتخاب نمایشگاه خود دقت لازم را داشته باشید.

استفاده از امکانات سفیر رنت

نمایشگاه سفیر رنت همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات در رابطه با رنت خودرو به شما اعتماد و اطمینان شما را جلب کند و شما را دارای یک ماشین با کیفیت و مورد دلخواه شما مشتریان عزیز کند.
امکاناتی که سفیران در اختیار شما قرار می دهد گسترده می باشد و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی استفاده از این امکانات و شرایط استفاده از این امکانات با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در تماس باشید تا اطلاعات مورد نظر خود مثل ودیعه ی نقدی و یا نقص فنی ماشین را از همکاران ما دریافت کنید.

درباره ی ما

با مراجعه به سایت ما قادر به دریافت اطلاعات درباره تمامی مدل های ماشین و اجاره خودرو با راننده هستید و می توانید از اطلاعاتی مثل چگونگی کرایه ماشین با راننده در تهران و یا چگونگی اجاره ماشین بدون راننده در تهران  به صورت آنلاین برخوردار شوید با ما همراه باشید تا از امکانات سایت ما بهره مند شوید

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x