09120600568         info@tahavip.ir

زیر عنوان در اینجا
کمترین هزینه برای اجاره خودرو

کمترین هزینه برای اجاره خودرو چقدر است؟

در این مقاله می خواهیم در مورد کمترین هزینه برای اجاره خودرو بیشتر بدانیم . به این صورت که، اجاره خودرو از زمانی آغاز شد که افراد علاقه‌مند به نشستن در ماشین های لوکس شدند؛ که در حقیقت برای این باید هزینه بالایی را پرداخت می‌کردند .اما اجاره خودرو باعث شد تا با پرداخت هزینه‌های کمتر ،خودرو مورد علاقه خود را تا هر زمان که دوست دارند اجاره کنند .

اجاره خودرو با راننده اولین بار در کشور آمریکا به وجود آمد که باعث کسب و کاری به نام اجاره خودرو به صورت حرفه‌ای شد. که فردی به نام جو ساندرس شرکت اجاره ماشین را راه‌اندازی کرد و با اجاره خودروهای لوکس این حرفه را به دنیا معرفی نمود.که گروه اجاره ماشین در ایران با احداث چندین شعبه در تهران و شهرهای بزرگ در هر زمان و هر مکان آماده تحویل اتومبیل درخواستی به مشتریان می باشند.که بر حسب نیاز هر منطقه و با کمترین هزینه برای اجاره خودرو اتومبیل های خود را در آن شهر دایر می‌کنند.

مطالبی بیشتر در مورد کمترین هزینه برای اجاره خودرو چقدر است؟

قیمت کرایه ماشین با راننده در تهران بسیار مقرون به صرفه است ،که با مشاهده قیمت هایی که وجود دارد می توانید، اتومبیل های دلخواه خود را خیلی راحت انتخاب کنید .که در این مقاله در مورد کمترین هزینه برای اجاره ی خودرو چقدر است؟بیشتر توضیح داده خواهد شد .که قیمت اجاره خودرو از ۲۳۳ هزار تومان شروع می‌شود که با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای اجاره ماشین در تهران قیمت متغیر است .

و در صورت استفاده از پوشش بیمه، هزینه های آن اضافه خواهد شد. خودروهای ایرانی و خارجی به دو صورت با راننده و بدون راننده می باشند .که برای ارزانترین اجاره خودرو باید به سایت شرکت‌های خودرو مراجعه نمود و با توجه به قیمت مورد نظر ماشین خود را رزرو کرد .اجاره ماشین بدون راننده در تهران به صورت های روزانه ،هفتگی، ماهانه هستند، که قیمت ها متفاوت می باشد .

که اجاره ماشین بدون راننده در تهران یکی از پرکاربردترین نوع کرایه ماشین می باشد که مشتریان ماشین خود را انتخاب کرده و می‌توانند از کارشناسان کسب اطلاع کنند و ماشین مورد نظر خود را رزو نمایند. حداقل زمان اجاره خودرو با راننده در تهران ۱۰ ساعت است و هر ساعت هزینه های اضافه را در بر می‌گیرد که قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتری محاسبه می‌شود و از ساعت ۳۰ هزار تومان شروع خواهد شد.

اجاره مازراتی گرن کابریو

در مورد هزینه اجاره خودرو بیشتر بدانیم:

رنت خودرو یعنی اینکه دادن خودرو به شخص غیر از مالک برای انجام کارهای شخصی می باشد. که اغلب این واگذاری‌ها چند روز یا چند هفته تا چند ماه است که به ازای اجاره دادن خودرو،از فرد اجاره گیرنده مدارکی گرفته می‌شود که شامل ،کارت ملی معتبر، چک یا سفته به قیمت خودرو ،ودیعه ی نقدی که مبلغ آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر است ،گواهی اشتغال به کار و چک کارمندی برای کارمندان و ویزا یا پاسپورت برای مسافرین خارجی، تحویل کارت و پارک خودروی شخصی مشتری و دیگر موارد که توسط مشاورین شرکت‌ها اعتبار سنجی شده و تعیین خواهد شد. که اگر این اجاره از طریق شرکتها یا سازمان ها و غیره چه دولتی و چه غیر دولتی باشد که بلند مدت اجاره می‌کنند. می توانند ،از قیمت و ضمانت های مناسب تر و بهتری برخوردار شوند.

مشکلات اجاره خودرو به صورت زیر است :

در اجاره خودرو مشکلاتی وجود دارد مثلاً احتمال دارد از زمانی که ماشین اجاره می شود مشکلاتی برای اجاره کننده و اجازه دهنده، اتفاق بیفتد.

مانند:میزان مسئولیت پذیری اجاره کننده به این صورت که کسی که ماشین را اجاره می کند به سلامت را به دست صاحب خود برساند .که هم خود فرد اجاره کننده متحمل هزینه خسارت نشود و هم صاحب ماشین دچار زیان نگردد. مشکل دوم داشتن ضمانت‌نامه مناسب است که اجاره کننده بایستی ضمانت را در قبال جنس اجاره دریافت کند .که به نسبت قیمت ماشین، میزان ضمانت را شرکت کرایه تعیین می‌کند. و مورد سوم میزان سلامت ماشین است که ماشین باید مورد تایید کارشناسان باشد که اجاره کننده دچار حوادث رانندگی در اثر نقص فنی ماشین نشود.